Dålig update

Tänkte bara passa på att skriva lite nu när jag väl sitter vid en dator. Har som haft andra saker för mig nu så skrivandet har hamnat lite på sniskan. Men så kan det gå! Tror inte det går någon större nöd på alla er som läser ändå. Det här är ju inte den enda bloggen i världen liksom! Inte för alla i alla fall.

Igår var det kalas och födelsedagsfirande av min lillasyster som fyllde arton stora år! Vi åt först tårta och sedan på kvällen kom hon och joinade mig på bruket. Lite dricka, lite allsång och lite dans sedan drog vi iväg på gladajen! Var ändå helt okej. Ganska mycket folk så jag är nöjd med kvällen :) Och extra roligt var det att gå ut med lillan. Nu känner jag mig uppvärmd inför Håkan om ett par veckor. Tjoho!

Nu sitter vi i Bjärtrå där vi har avnjutit en middag bestående av köttfärsbiffar och gräddsås, gött! Vi var dock lite dagen efter jag och Chrille så vi blir väl inte riktigt hungriga förrän runt nio i kväll skulle jag tippa på. Men då har vi ju vitlöksdipp hemma så det blir kalasbra!

Men nu tror jag bestämt att vi ska åka alldeles strax, så jag ska ta och packa ihop här jag. Hoppas ni har haft det bra så hörs vi om ett litet tag. Puss!

Snygging.
Du och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0