Bra måndag

Min kille hade tydligen gjort det mysigt för mig genom att låta levande ljus brinna medans han åkte iväg på träning, haha, livsfaran! Men jag tror inte han hade varit borta så länge när jag kom hem så det var ju inte så himla farligt ändå. Och som tack för att han gjorde det så hängde jag tvätten som han inte hunnit med innan han skulle åka. Girlfriend of the year!

I dag hade jag sovmorgon till tolv, så jääkla skönt. Och så jobbade jag till kvart över sju så jag slapp stänga. BRA pass! Har haft en riktigt bra dag faktiskt, den har gått superfort och jag känner att jag har haft kul. Och i morgon väntar ett smärre monsterpass mellan 08:00 och 19:15 så jag tror jag behövde en skön dag innan. Och nu slapp jag gå uppför mördarbacken IGEN, så tack så mycket till Johanna som var snäll och skjutsade hem mig!

Nu tänkte jag poppa lite popcorn och tröstäta eftersom jag är själv (som vanligt, haha). Och så ska jag ta ett glas trocadero och se om det är något kuligt på tv, tror det är top model på 3an så jag ska väl passa på att titta på det nu när Crulle inte är hemma då ;)

ADJÖKEEEEN!


I made you think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0