Böcker = Kärlek

Åh, jag sitter här och liksom känner det som att jag suger på en karamell. Framför mig har jag ett paket som är alldeles nyhämtat från Konsum. Eller nyhämtat, jag hämtade det för lite mer än en timme sedan men vi har varit och fikat med Chrilles pappa :)

Hur som helst så sitter jag och med vilje väntar med att öppna det. Jag känner mig som ett litet barn på julafton. Enda skillnaden är att jag vet att inuti det där paketet, döljer sig fyra (!!!) böcker till mig och en till pappa. Förstår ni? Fyra gånger kärlek.

Och det allra bästa är att det innehåller Alex Schulmans nya bok. "Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött". Alltså lyssna på titeln! Läs den högt för er själva. Hur underbar är den inte? Den handlar om året som förändrade hans liv, året där han fick träffa de två viktigaste tjejerna i hans liv, hans fru och hans dotter. Gud, jag blir varm i kroppen när jag tänker på det. Alex Schulman. Mina drömmars man.

Men men, nu håller jag på att spricka. Dags att öppna paketet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0