Ny mobil

DET kan jag ju faktiskt berätta! Har suttit här och diskuterat nu med storebror angående vad för mobil jag ska köpa och jag har nog bestämt mig nu. Så på tisdag ska jag gå in på Expert här i Kramfors och höra om de har en röd HTC Wildfire. Har de inte det så tänker jag beställa en från internet för det var "fri frakt till butik". Bra va?! Så jag blir inte utan mobil SÅ himla länge. Ska nog kunna överleva. Om vi har tur ;)

På tal om Danny B så är jag så himla sugen på att berätta för honom om min nya tatueringsidé. Men jag känner på mig att han kommer att misstycka och avråda och hela baletten så jag skiter i det. Han får se den när den är klar helt enkelt. Wöhööö!

Men nu ska jag snart åka tillbaks till Kramfors. Hörde att matchens lirare lämnat Härnösand nu nämligen så det passar sig ju bra att bege sig nu då kanske.


SNYGG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0