Nostalgitripp?

Ja, nu ska jag bege mig med mina föräldrar till Lugnviks hockeyhall för att titta på när min man spelar hockey. Alltså, jag ska säga att jag ärligt talat gruvas lite. Kommer inte ihåg när jag var där sist, men jag kommer definitivt ihåg att det är asjävlakallt där! Om det är kallt ute dvs. Och det tycker jag att det är nu. Så ja, vi får se hur många perioder vi står ut ;)

Idag är det onsdag och jag hade ett superskönt arbetspass mellan 9 och 13, sedan gick jag och solade (jäääävlar i min lilla låda vad jag trodde jag skulle dö) och sedan traskade jag hem till bruket. Nu sitter jag i Bjärtrå och har just tagit en dusch. Vi ska väl åka när som helst tänker jag.

Jaja, det här blev ju jordens mest onödiga inlägg kanske. Så hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0