Inte så kul i Bjärtrå heller

Skostorlek: 36

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Omtänksam, kärleksfull och roligast i stan.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Envis, känslosam och sanslöst kort stubin.

Vad är du rädd för: Spindlar, krokodiler, mörker och ensamhet.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Oj, pass.

Har du körkort och egen bil: Körkort, Chrilles bil ;)

När grät du senast: Hm.. Det var för några veckor sedan.

När skrattade du senast: Alldeles nyss :D

Vem åkte du bil med sist: Sist jag åkte bil MED någon var väl igår med C.

Vem åt du mat med sist: Min familj.

Vem sov du hos sist: #55!

Vem sov hos dig sist: Samma där, C. Larsson.

Vad var du rädd för när du var liten: Jag var på riktigt rädd för "gubben under sängen", klyschigt och bra. Och så var jag rädd för att bli blind i sömnen, hade sett på Lilla huset på prärien.

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Delfinskötare och/eller frisör.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Aldrig.

Värsta smärtan du råkat ut för: Måste nog säga heartbreak där.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina finaste Vänner.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Ungefär samma som orsakat mig den värsta smärtan.

Har du någonsin sportat: Ja, har några fotbollssäsonger på nacken.

Någon du ser upp till: Alex Schulman och Fredrik Wikingsson.

Vad finns alltid i din handväska: För mycket krafs! Parfymer och skit som man ALDRIG använder på stan.

Har du varit utomlands någon gång: Tre gånger.

Vilken plats var finast: Gran Canaria. <3

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej

Rökt: Ja.

Snusat: Japp.

Druckit: N... Japp.

Har du piercing eller tatuering: Tatuering

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Utseendemässigt har jag inga särskilda drag. Men framförallt ska han vara sig själv och kunna bjuda på sig. Det är viktigt. Och humor. Viktigt.

Finaste komplimang du fått: Jag vet faktiskt inte. Komplimanger har en tendens att inte riktigt sätta sig hos mig.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Det verkar som det.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Riktigt ordentligt. Ja.

Har du någonsin gjort något kriminellt: Nej.

Har du snattat: Nää, mamma dödar mig ju!

Storstad eller landet: Storstad tror jag.

Hamburgare eller pizza: Pizza.

Kött eller fisk: Kött!

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet, enkelt.

McDonalds eller MAX: Max, de har chilicheese.

Vin eller Öl: Vin.

Sport eller nyheter: Nyheter.

Hockey eller fotboll: Hockey (att titta på, hehe).

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Har nog ingen betydelse. Men för husfridens skull säger jag ljushåriga ;)

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår.

Flyg eller tåg: Flyg.

Bil eller buss: Bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0