God morgon!

Jösseees vad kallt det är ute! Nästan minus 20 nu igen, fyyyy fasen. Inte alls kul. Men så är det ju i Sverige, man ska aldrig hoppas på för mycket när det gäller vår i februari, eehehe.. Kul jag är!

Jag har i alla fall nästan nyss klivit upp, tänkte eventuellt göra lite frukost men jag mår lite illa. Morning sickness kanske? Huhu, åh nä. Så kul ska vi inte ha! Men sedan är det dags för mig att börja göra mig i ordning. För sedan ska jag åka och göra lite ärenden på staden innan jag beger mig mot Lugnvik och plockar upp finaste lilla människan som finns.

I kväll ska vi tydligen se Håkan Hellström, hon och jag! Och Magda ska hänga med nu också, så himla roligt. Tror det kommer bli en riktig toppenkväll faktiskt. Nu är ju inte jag något RIKTIGT Håkan-fan, det ska jag säga, finns några låtar sådär som jag tycker är bra. Men jag ställer liksom upp som moraliskt (eller helt enkelt myndigt) stöd åt lillasyster som verkar älska honom mer än livet självt.

Ja men näe, hörni! Ska ta och börja fixa lite här nu jag.
Hoppas alla får en bra dag och helg, det ska jag ha!



Och förresten så kommer jag nog sakna ihjäl mig. Det tror jag absolut. Puss.

Kommentarer
Postat av: ammis

loveyou!

2011-02-12 @ 16:25:47
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0