Upp med hakorna!

Såja, nu har jag blivit på lite bättre humör så jag kan göra en gladare uppdatering!

Tidigare i veckan fick jag höra av Karro att det tydligen satt ett brev till mig på anslagstavlan mitt emot postfacken, och att det hade hängt där "ett tag". LITE komiskt tyckte jag, att jag inte sett det. Eller förresten, jag tyckte inte det var komiskt då, eftersom brevet innehöll en avi på tv-boxen jag hade beställt (som då hade blivit tillbakaskickad), men nu tycker jag faktiskt att det är lite komiskt och väldigt, väldigt typiskt mig.

Sedan att posten i Härnösand verkar vara fullkomligt tomma i huvudet är en annan historia. Är det verkligen så svårt att se att det finns ett postfack som det står "S Stattin" på? Jag kan tycka att om det hör till ens jobb att leta namn på postfack så ska man fan inte kunna missa det. Ren slöhet.

Hur som helst, i dag fick jag i alla fall ringa till Tele2 eftersom jag fortfarande inte hade fått någon avi (skräll), så jag fick mitt kollinummer och traskade bort till OK för att hämta ut den. Och jag har en fråga:

Är det så att bara för att man är tjej så ska man inte kunna installera någonting så att det blir rätt på en gång? Det följde med en väldigt enkel (tyckte jag) beskrivning på hur man skulle montera boxen och sedan hur man installerade den. Jag följde verkligen allting till punkt och pricka, jag dubbelkollade till och med varenda gång jag tryckte på en knapp, och ÄNDÅ kan jag fortfarande bara se mina vanliga tråkkanaler. Haha, man kan ju fan bli vansinnig för mindre. JAG VILL HA FEMMAN!

Så nu måste jag ringa till min storebror och höra ifall han kanske kan förstå vad jag gör för fel. Men förmodligen kommer jag väl få vänta tills han har vägarna förbi innan jag kan lösa den här gåtan.

Men men, sånt är livet :D Jag överlever säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0