Revenge is a dish best served cold

Halloj härliga människor!

Jag har varit utan dator verkligen heeela julhelgen, då min kabel kollapsade fullständigt så jag inte kunde ladda den stackars saten. Så den har legat helt orörd. Har visserligen varit ganska skönt, vissa stunder, men på det stora hela har det mest bara varit frustrerande. Nu har jag i alla fall köpt en ny kabel så min dator funkar igen.

MEN! Nu till anledningen att jag skriver.

Igår, när vi bevistade Birstas mellandagsrea en liten sväng, kom Caroline Nyberg på den briljanta idén att vi skulle måla i målarböcker kommande kväll. Så vi köpte varsin målarbok. Jag och Caroline valde Barbie och Erika valde Disney. Glada i hågen satte vi senare igång med detta. Vi målade och målade. Vi höll på i sammanlagt fem timmar. FEM TIMMAR?!!?!?? Men ja, jag tyckte om det ändå. Även om jag var dödligt less där på slutet.

Hur som helst, här har ni resultatet av de sista tre timmarna:


Min bild till vänster, Carolines i mitten och Erikas till höger.

Efter ungefär två minuter skulle Erika Nordling skåla. I Coca-Cola. Över "fem timmars väl utfört arbete" som hon själv uttryckte det. Den här skålen skulle hon härmed hälla upp själv åt mig och henne. Och jag håller glaset stadigt framför henne medans Caroline håller på att lägga upp bilden ovan på Facebook.

Jaha! Resultatet av hennes så kallade skålande? Ja, det ska ni få här.



Så nu ska Caroline hjälpa mig att hämnas på henne. Det ska bli jättekul tycker jag.
Nu blir du allt bra nervös va, Nordling?! JAG HOPPAS DET!!!!!

Kommentarer
Postat av: Förkyldtjej_88!!!!!

Hämnden är ljuv.

2011-12-28 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0