Frusen tjej

Alltså vaaadddd?!?!?!? Hur länge ska det här fantastiska PISSvädret hålla på? Seriöst. Det är fan inte ens roligt längre. Har just promenerat nerifrån busstationen och hem. Höll bokstavligt på att blåsa bort vid nybro, och jag hade varken mössa eller vantar eftersom jag inte hann ta det i morse. Så lite kanske jag får skylla mig själv men fan alltså. Min fina nya jacka är alldeles genomblöt och det är inte roligt alls.

Så himla glad nu att jag ska få umgås med mina bästa klövertjejer i kväll för mitt humör sjönk till botten i och med det här vädret. Det ska fan inte vara såhär i december. Det finns ingenting med det som är okej. Och jag tänker dricka vin i kväll också fastän jag inte hade tänkt det. För jag är sugen? Okej? Sådeså.

Nej, nu tänker jag hoppa in i duschen och värma mig.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0