Dålig bloggerska

Det är så roligt med mig. Varenda gång jag verkligen tänker "åh, det här måste jag blogga om" så blir jag så jäkla slö de följande dagarna att jag absolut inte kan få tummen ur. Jag undrar vad detta beror på, men kommer förmodligen aldrig få något svar. Det kanske handlar om att jag inte gillar pressen? Att jag behöver skriva bara precis när andan faller på. Typ som nu i kväll! Och nu har jag ju så klart glömt vad det var jag hade tänkt skriva om.

Hur som helst, sedan sist jag skrev har det hunnits med en hel del. Jag kan börja med att tala om att jag faktiskt själv lyckades fixa kanalerna! Eller jag hade lyckats egentligen, om det inte vore för att Tele2 typ hade missat att aktivera mitt kort eller vad hon nu sa. Jag fick ju ringa supporten till slut, och sedan var det fixat inom tio minuter. Och det visade sig att jag hade gjort HELT rätt! Det hörde bara till min vanliga otur att det inte skulle gå helt smärtfritt. Alldeles som det ska vara med andra ord.

I lördags var det partaj som gällde. Hemma hos Erikas kompis Sussen, och jäääklar i min lilla låda vilken lägenhet hon och hennes pojkvän hade flyttat in i! Helt jävla sanslöst. Ville nästan gråta. Eller okej då, var ju på partyhumör så jag lär ju inte ens ha varit i närheten ;) Men det var hur som helst en otroligt rolig kväll som (faktiskt väldigt otippat) avslutades på Bittens för mig och Caroline medans de andra brudarna drog på Svenssons.

Nu igår och i dag har jag varit på käraste, kära Konusum och jobbat. Lite ovant har det varit men faktiskt kul! Tycker det är roligt att komma tillbaka sådär och träffa vissa kunder som man fått lite "relation" till som man ser är glada att man är tillbaka. Och sedan det här med att träffa en massa folk och så, det tycker ju jag alltid är himla kul! Ja, vore det inte för att det finns en del typer där hade jag lätt velat jobba där hur mycket som helst.

MEN! Nu får det vara färdigbloggat för i kväll.
Jag ska bara lägga in en bild på mig och snyggsussen som får säga fuck you till världen.


Kommentarer
Postat av: ickisen

SNYGG-GÖÖÖMERNA MINA! :D:D

2011-12-20 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0