Utstuderad väckning

Haha, ja, man måste ändå älska min kille alltså. Han är inte dum minsann! I dag klev han väl upp strax efter 06:00 som vanligt, och ända från den stunden att han klev upp tills att han slog igen dörren frågade han mig upprepade gånger om jag verkligen inte ska kliva upp nu? (det hör till saken att jag är ledig i dag)

Men, då han har slagit igen dörren lovar jag att det inte tar mer än kanske två minuter, innan jag hör något slags signaturmelodi inifrån vardagsrummet. Och jag inser strax att det är nyhetsmorgons signaturmelodi jag lystrar till. Och inte långt därefter börjar det sändas trav. Så klart. Min favoritsport i hela världen.

Så där låg jag, 06:50 på min lediga dag, och fick höra resultat på diverse lopp i V65.

Tack älskling, verkligen.


Det är tur för dig att du är så duktig att bygga altan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0