Lämnar sorgen hemma

I helgen var jag hos Magda, och det var hur underbart som helst. Att få komma ifrån allt och slippa tänka så himla mycket. Även om jag är lite av en tänkare och kan behöva stunden för mig själv i bland så är det guld värt att få komma bort. I fredags satt vi bara och surrade och åt äcklig mat på någon restaurang, sedan gick vi på hemmakväll och köpte godis för att sedan spendera kvällen i soffan.

På lördagen jobbade Magda till fyra, och jag åkte ner till henne vid två någon gång. Blev ett besök på systääämet och någon klädesbutik, för på kvällen vankades feheest. Eller ja, vi trodde det i alla fall. Vi hade ingen aning. Men det blev det, och roligt hade vi :)





På söndag morgon vaknade vi vid.. Ja vad kan klockan ha varit? Kommer verkligen inte ihåg. Tio-elva kanske. Och då bestämde vi oss för att vi skulle gå och spela minigolf. Sagt och gjort! Tänker däremot inte berätta om hur det gick. Jag var så arg att jag ville åka hem, så mycket kan jag säga.

Efter minigolfen gick vi på en affär och köpte fika och jordgubbar och sedan satte vi oss vid ån och njöt av det underbara vädret. Jag fick någon konstig känsla av att det skulle vara den sista sommardagen. Och vem vet?



I kväll åker jag tillbaka till Sundsvall, den här gången för att hälsa på Danny och Emlan som det känns som att jag inte har träffat på hela sommaren. Skandal. Det blir nog mysigt :)

Nu blir det vänner och något att äta, har fortfarande inte fått i mig någon frukost, fastän jag klev upp för över tre timmar sedan. Så adjöss med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0