Karma strikes back?

Jag måste ha varit en bödel eller liknande i mitt förra liv. För det här är ju fan inte normalt. Det här är kanske sjunde gången jag blir behandlad som en påse skit och jag vet ärligt talat inte vad jag gjort för att förtjäna det. Visst att jag absolut inte varit guds bästa barn i mitt liv, men det här? JAG TYCKER INTE DET ÄR OKEJ.


Igår hade jag i alla fall en supermysig kväll hos Daniel och Mumlan. God mat, gott godis, dålig vampyrfilm osv. Det kan ju faktiskt inte bli mycket bättre! Och så fick jag sova ensam på värsta kingsize-luftmadrassen så jag kände mig som en liten prinsessa också, inte så pjåkigt det heller ;)

Nu idag gick jag med Magda på stan och sedan kom Snorfen och joinade oss. Detta resulterade i en mycket trevlig och mysig dag på stan. Äntligen har jag fått tag i ett par skor som jag har velat ha hur länge som helst. Och så blev det någon kofta och lite sånt där höstkrafs. Nästa vecka blir det till att gå på en riktig "shopping spree" med min personliga klädesexpert Emlan.

Men men, nu börjar Allsång på skansen, så jag ska väl ta och sätta mig och läsa medans jag sneglar på herr Zelmerlöw och hoppas att han ska se mig där igenom TV-rutan!

Adjöken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0