Fredag

Äntligen har jag fått duscha av mig dagen som har känts som världens längsta arbetsdag. Ett tag där i mejeriet trodde jag faktiskt att den aldrig skulle ta slut. Att jag skulle vara fångad i en värld av utspilld mjölk och sinande Coop-grädde för resten av mitt liv. Men så blev det ju inte :)

Nu sitter jag och väntar på att en tvätt ska bli klar, sedan blir det chips, dipp, film och hela faderullan i soffan innan jag någon gång i en främmande framtid bestämmer mig för att hoppa ner i bingen.

I morgon är det åter igen jobb, 8:00-16:00, skönt pass ändå :) Sedan kommer Maggisen och hälsar på! Ska bli så kul, har inte träffat henne på hundra år tror jag. Och så ska hon färga håret på mig sedan får vi se om det blir en liten tur till Snorfen för att spana in hennes nya lägga.

Och just det! Jag har bestämt mig för att börja med Mary Kay-produkter igen. I hope it pays off!

Såja, hänga tvätt-time! Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0