Bästa mamma och pappa

Åh, ibland tänker jag att jag hade tur när de delade ut föräldrar. För när de vet att jag är i kris så har de inga som helst problem med att låna ut sin bil till mig så att jag kan ta mig till världens alla delar, typ. I dag ska jag ÅTER igen till Sundsvall, ett evigt åkande fram och tillbaka, och det går inte en enda bussjävel. Ursäkta mig men jag blir fan arg. Säger som Magda, de vill att vi ska börja åka mer kollektivt för miljöns skull osv. Men det går INGEN rimlig buss från Kramfors till Sundsvall? Utan då ska jag antingen åka till Ullånger och byta buss där, eller sitta i Härnösand i 1½ timmar för att vänta på en anslutningsbuss. Bussresor som skulle kunna ta 1:45 tar nu i stället tre timmar! Det är faktiskt för mig helt sjukt. Så då tar jag bilen i stället. Går fortare och är bekvämare. Punkt.

Sedan kom jag på det att det kunde vara roligt att lägga ut en före- och efterbild på tatueringen. Så att man verkligen får se hur sorglig den var innan, haha.


Hyfsad förbättring,va? Titta bara på hjärtat, som faktiskt är rött i stället för gammelrosa!

Jaja, jag ska väl ta och hoppa in i duschen jag, och göra mig redo för avfärd. Frågan är bara vad jag ska ha för kläder i dag? Nu när jag varit i Sundsvall och shoppat för 4000 kronor blir problemet snarare att jag har för mycket fint att välja på ;) I-landsprobleem!

Ha en bra dag :) Kram

Kommentarer
Postat av: Mallan

Skit snygg gömman! :)

2011-08-24 @ 12:48:46
Postat av: Sofie

Taaack sötnos :)

2011-08-24 @ 17:06:06
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0