Västerås, baby!

Nu är jag och mina tjejer i Västerås hos Mallanbrallan. Den enda som fattas är ju Emeli, men hon vet att hon saknas. Snart är hon väl hemma förhoppningsvis :)

Igår var vi i huvudstaden och "gjorde stan" på bästa sätt. Lite shopping, sedan något glas vin och lite tilltugg på Friday's och därefter ytterligare lite shopping. Hur jäkla trevligt som helst! Slutligen blev det middag på en mongolisk restaurang om jag förstod saken rätt, och sedan tåget hem till Västerås.

I dag vaknade vi tidigt (för tidigt för mig, haha) och åt frukost, sedan blev det lite slappande innan vi begav oss ner på stan och kollade lite i affärer där. Hittade en liten present till hjärtat också, hoppas han blir gladis. Och nu är vi hemma igen och ska snart grilla. Har precis korkat upp och jag känner på mig att det kommer bli en kanonkväll! Förmodar att det blir lite utgång i kväll, men vi får se vart vinden för oss :)

Jaja, tänkte bara att det var dags för en liten uppdatering här! Var ju mer än en vecka sedan jag skrev nu. Hoppas alla har en toppenvalborg och att alla är vid god vigör. Adjö!

See the sunlight, we ain't stopping.
Keep on dancing till the world ends.
If you feel it, let it happen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0