Speciell fredag

I dag är en speciell dag på två vis. Måste dock säga att den började riktigt risigt, haha. Mitt dåliga morgonhumör gjorde sig påmint när Christoffer i vanlig ordning skulle väcka mig. 07:45 ringde väckaren och jag fick daaahaaaamp, sa att han var så orättvis eftersom jag inte fick sova när jag ville men så fort han känner sig lite trött så går det bra liksom, haha. Men när jag äntligen fått på mig promenadskorna och vi var ute så var jag på bra humör igen :) Det kan ni ju fråga grannen om som fick se mina otroligt spänstiga (läs klumpedunsiga) hoppsasteg.

Ena anledningen till att det är en speciell dag är i alla fall att jag och min fina kille har varit en gata upp och tittat på en tvåa på Tallåsvägen. Hur mysig som helst! Enda att "klaga" på var väl att det behöver tapetseras/målas om i alla rum och köksluckorna hade ju gjort sitt om man säger så. Men ja, åh vad glad jag är. Det kändes hur bra som helst och jag tror det kommer bli kanon :)

Sedan, den andra anledningen till att den här dagen är speciell är att Dannyboy ska få se min nya tatuering för första gången i dag. Så vitt jag vet så vet han inte ens om att den existerar! Men nu kan jag i alla fall skriva det här, för förut har jag varit lite orolig att han ska råka se. Men jag har hur som helst skrivit storebror på underarmen. För att han är, alltid har varit och alltid kommer att vara den viktigaste personen i min värld och mitt liv. Och så är det med det.

Tatueringen är inte helt perfekt, lite skev och lite sådär. Men jag älskar den. Tycker det är ganska bra att den är lite skev - för det är ju jag och Daniel med. Och då är det ju alldeles som det ska vara :)

Men nu ska vi åka och äta lunch med min svärfar så vi får höras en annan gång igen. Hoppas alla får en lika bra helg som jag kommer ha. Puss och kram svennebanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0