Lovely day

Åh, vilken härlig dag jag har. I morse vaknade jag vid typ halv elva, och då blev det en underbar morgonpromenad i det fina vädret. Pratade med Magda heeela vägen också, skitkul! Längesen vi pratade riktigt. När jag kom hem fick jag nån jäkla kesella-skit-yoghurt av Chrille, haha. Men sedan åt vi räkmackor så då blev jag nöjd igen ;)

Sedan efter ett par avsnitt av Desperate Housewives skjutsade C ner mig till stan så jag kunde gå på banken och sedan tog jag mig en liten tur på stan för att se vad den hade att erbjuda. Som vanligt var det inte särskilt mycket, men jag kom hem med ett puder i alla fall. Sedan blev det en promenad upp igen och puh! Vad jag svettades.

Nu sitter jag här efter en dusch och ska snart gå och diska så det är klart tills killarna kommer hit. Just nu är Chrille nämligen och hämtar Victor och Jocke i Övik, och så ska de komma hit och grilla med oss. Gött! På tal om det kanske jag borde ta fram majskolvarna ur frysen också. Mmh, mina älskade majsisar.

Men ja, så får det bli! I morgon blir det nog en tur till tatueraren i Sollefteå om allt går enligt planerna. Vi får se :) Riktigt sugen på att fixa den här tatueringen nu. Men på återseende mina vänner! Hoppas ni har en lika bra dag som jag har.


Kommentarer
Postat av: Määggie!

Wohoo!!! Tattoo! ;D Äntligen! Om det blir så får du höra av dig! :)

2011-04-05 @ 19:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0