Hallååå bloggen!

Vad härligt att vara här igen. He he hee.. Jag försöker hitta orken till att börja kolla igenom lite utbildningar att söka. Men efter det SURA resultatet på högskoleprovet så känns det tråkigt. Och hopplöst. Känns som att jag nu vill stanna i Kramors och jobba på Konsum för alltid. Enklast så, haha. Men nej! Så kul ska vi inte ha.

GAH! Jäkla HP. Om jag i alla fall hade kunnat få sämre resultat då?! VAD som helst hade varit bättre än att få exakt samma. 1.0två poäng ifrån 1.1, exakt samma som förra året. Tror aldrig jag har känt mig så frustrerad! Och ja, jag är medveten om att 1.0 inte är något höjdarresultat så jag kan bespara er lite irritation där. Men jaaaa, tråk. Journalistdrömmen kan jag ju säga adjöken till.

Hm, jaja. Sitter i alla fall som sagt och samlar kraft. När jag kollat lite ska jag ta mig en dusch var det tänkt, men känns lite långt borta det med. Nej fy, dålig dag för mig. Trött är jag också. Bäst att jag slutar skriva i stället för att fortsätta i den här tråkiga sur-andan. Så hejsvejs på er!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Du kan fortfarande söka. Meritvärden hjälper ju mycket. Jag fick inte heller någon höjdar resultat när jag gjorde HP för 1 år sedan, och jag kom in på SSK och det var svårt nog att komma in.



Det är bara att söka, då ser du om det var tillräckligt eller inte. Tänkte som ett tips på vägen bara så att du inte kastar bort din dröm.

2011-04-13 @ 16:32:55
URL: http://nattstad.se/itsjessie
Postat av: ammis

fan, nu blir jag arg också! du får inte kasta bort din dröm. då blir jag så himla besviken. för du vet att du kan, du vet att du måste, sofie. välj inte den enkla vägen bara för att alla andra gör det. du fixar det! lovar. du kan ju läsa olika kurser och börja så!



fan, om du kastar bort din dröm, sofie.

jag vägrar!

2011-04-13 @ 20:25:19
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0