Upp och ner, ner och upp

Jösses anåda (haha?) vilken berg och dalbana denna dag varit, humörmässigt alltså, för min del alltså. Den började så klart med att jag vaknade klockan fyra i morse och var övertygad om att jag försovit mig. Fick panik, men ville sedan gråta av lycka när jag insåg att jag fick sova två timmar till! (Grät självklart av frustration två timmar senare då alarmet gick igång... Snooze, snooze, snooze, snooze... Hur många gånger hinner man snooza på tre-kvart?)

Väl på jobbet fick jag reda på att jag skulle vara på mejeriet typ heeele daa'n. Kändes sådär. Som jag talade om igår är det väl inte favosysslan kanske. Men det var bara till att bita ihop.

Jag slutade klockan fem och då drog jag mig hemåt (eller först en sväng in på Hemköp (schhhh) för att köpa nudlar och Ben/Jerry's), och hamnade här i soffan. Och här har jag ta mig fasen suttit since! Galet. Och ett tag var jag så arg, SÅÅÅ ARRRGGGG, för jag var övertygad om att jag skulle missa Idol. Pappa var vrång förstår ni. Han ville absolut titta på fotboll förstår ni. Nej? Ni förstår inte? Inte jag heller. Jag fick se Idol till slut i alla fall, för pappa lyckades inte få till det med den splitternya kanalen :D

Eh, ja.. Vad jag vill komma fram till är i alla fall att nu är jag på bra humör igen! Och jag hoppas att det håller i sig tills jag går och lägger mig så jag kan somna glad. Somnar man glad borde man väl vakna glad, inte sant? :D Jag jobbar i morgon med, från åtta till halv fem. Ja, det ska säkert gå bra. Hoppas jag får lite ledigt i veckan i alla fall, får be vädergudarna att Carina blir frisk i morgon. Hihi.

Nu gick pappa och la sig så nu kan jag äntligen lyssna på musik.

Adjöss me' er!


Suck... Nu har jag börjat missbruka parenteser igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0