Tung morgon, skön kväll (?)

Hej hej och hallelåja!

Shit vilken dålig start på dagen jag fick i dag. Kan nästan inte tänka mig ett värre sätt den kunde börjat på! Haha. Mamma kom in klockan sex (!!!) och frågade om jag kunde jobba i dag. Och igår sa hon att jag absolut inte får tacka nej till jobb nu, så det var bara till att pallra sig upp minsann. Jag skulle vara med Ulla på frukten och det är verkligen dööödens göra att stå och städa frukten, inte ens lite kulit är det. Men jag överlevde!

Sedan fick jag vara Carina som också var sjuk (det var Cicco jag föreställde först), och då hade jag äran att vara i mejeriet. Haha! Det är också näst intill dödens göra. Skittråkigt. Men jag hade tur för jag slapp packa upp på vagnarna själv, behövde bara ta in det till butiken och så :)

Fyra slutade jag och då kutade jag till Anybody och köpte ögonbrynsfärg, Mallan skall work magic on me i helgen hade jag tänkt :) Just det, får inte glömma att köpa hårfärg också, kom jag på nu. Men i alla fall, nu sitter jag här och har just klämt i mig lite köttsoppa, satt fint i kistan vill jag lova! Ska titta på Ronja Rövardotter nu på SFkanalen, sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. Skulle tippa på att det blir ännu en Vännerkväll för mig :) Ciao!


Min skrivbordsbakgrund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0