TRÖÖTTTT

Fy fan, att jag aldrig, aldrig, aldrig lär mig. ALDRIG. Jag måste börja gå och lägga mig i tid, det här är ju helt sanslöst. Tror aldrig jag varit såhär trött en morgon. Men vem hade kunnat tro annat när jag gick och la mig för fyra timmar sedan? DUM I HUVE!

Nu ska jag sätta några tandpetare för att hålla upp ögonen sedan ska jag ta en sväng (läs: 12 timmar) till jobbet. Ska bli kul. Ser MUCHO fram emot det. Härligast blir mitt liv om jag får vara i frysen eller på brödet i dag, då kommer jag bli så lycklig att jag gråter.

Nå ja, jag kommer nog gråta i vilket fall..

Hoppas alla har en finfin morgon/dag/kväll. Jag dyker väl förmodligen upp här igen lagom till läggdags för vanliga sansade och normalt tänkande människor. Adjöss!



Jo, jag tackar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0