Thursday afternoon

Haha, är det någon annan än jag som tänkt på att thursday låter som ett väldigt välartikulerat "törstig" på engelska? Inte? Nej? Bara jag då.. Som vanligt. Men ja, lite kul är det ju, om man tänker på det!

I dag är det hur som helst torsdag och jag fick soovmoorgon. Magda kom instormandes som en psykopat i morse klockan elva och plingade på dörren som en galning tills jag kom och låste upp. Crazy woman! Men det var tur det, annars hade jag nog sovit till typ ett.

Vid två någon gång gick jag i alla fall ner mot centrum för att sola mig lite och sedan gick jag på Hemköp och köpte lite kyckling och sånt för att överraska min fina tjej. Hon blev så glad så! Så numera tycker hon att jag är världens bästa flickvän, Morgan kan slänga sig i väggen.

Annars har det faktiskt inte hänt ett jäkla skit i dag. Jag och Magda pratade om att åka in till stan eventuellt för att leta upp några butiker vi är lite intresserade av att veta VART FASEN I HELSKOTTA de ligger? Men det blev aldrig av. Vi tar en heldag i morgon i stället tror jag, innan Malin kommer och sådär. Vi ska ju ut och göra stan i morgon kväll nämligen :) Ska bli så roligt att gå ut med båda mina tjejer igen, var ett bra jäkla tag sedan nu.

Hm, jag lovade ju igår att ni skulle få se lite fler bilder i dag. Men det går verkligen inte, alltså på allvar så tar det typ tio minuter att ladda upp EN bild! Och internet är nog segt som det är, utan att behöva belastas av det. Så vi får helt enkelt ta det när jag kommer hem :) Nu ska jag fortsätta titta på Vänner på femman och vänta på att Magda ska komma ur badet någon gång.

På återseende! Puss.


Men jag lägger i alla fall in en bild på sminkningen Magda gjorde på mig igår! Kallas orientalisk sminkning och jag kände mig som Cleopatra. Haha, gillade det skarpt. Hon är så himla duktig :)

Kommentarer
Postat av: Emlan

Men cooolt! Duktig hon blivit på så kort tid :)

2010-09-23 @ 19:59:10
Postat av: Sofie

Jag veet! Du ska se grejorna hon har lärt sig alltså :)

2010-09-24 @ 01:01:34
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Emlan

Haha, det blir omvända roller :) En makeup på Emlan a la Sofen. Mee like mucho!

2010-09-27 @ 18:57:54
Postat av: Sofie

Haha njaa, inte riktigt så kanske ;)

2010-09-27 @ 22:14:06
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0