Photos

Ja, då tänkte jag försöka mig på att lägga in lite bilder ifrån min vistelse här i Sumpan. Men jag vet inte riktigt om jag kommer orka, för internet här är meeeeeget segt och jag kanske kommer få ett utbrott eller två. Men jag gör ett försök.

Första bilderna är då ifrån i lördags då vi åkte till Kistagallerian och kollade lite i butiker innan vi gick på 3D-bio och såg en action/skräckis(?). Haha, och så avslutades ju kvällen på en krog inne i stan med någon läskig typ som först var trevlig och försökte ge oss blommor.








Det blev en del glas på bordet då den där läskiga karln joinade oss.


Där har ni läskiga karln, bakom mig och mina röda ögon.






Avslutar med en helt magnifik bild på mig och min käresta.

Ja, jag avslutar. För allvarligt, jag har suttit i en timme och hållit på med det här nu. Helt galet! Ni får se resten av bilderna en annan dag, typ imorrn gissar jag på. Så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0