Många tomma läsare

Hihi, gud så många ni var igår, som förmodligen hoppades läsa om min misär. Hoppas ni fick ut något av det. Självklart veet jag att det var personer jag älskar och håller av som läste också, och ni behöver inte alls känna er träffade av min spydighet :) Puss!

Ja, jag är ju fortfarande kvar i Umeå. Det behövs fortfarande städas här efter den där lortgrisen som bott här tidigare. Helt sanslöst att han begärde 500kr av oss för tre dagar som "var hans", efter hur han lämnat den här lägenheten. HAN HADE INTE ENS RENGJORT AVLOPPET for crying out loud. Äckel. Han får inga pengar kan jag lova.

Hur som helst så vaknade jag för ca en timme sedan nu, ska väl snart sätta igång med städningen. Snart saja. Sedan i kväll ska eventuellt jag och Andypan åka och bowla, men jag vet inte riktigt än. Han hade någon grillning med klassen i kväll som han kanske skulle på i stället, vilket ju låter mer logiskt. Så vi får se :) Blir det inte bowling så lär jag sitta här i soffan och titta på föräldrafällan i kväll på tv4+ i stället! Haha.

Min lilla, lilla älskling åker utomlands snart. I morgon, närmare bestämt, om jag inte minns helt fel. Och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Hur ska jag klara mig utan att hon ringer och stör mig mitt i slutet av one tree hill? Eller att hon skickar sms tidigt på morgnarna när jag VEET att hon egentligen borde sova som jag? Nä, jag vet inte, men det går säkert. Det är ju bara en vecka :) <3

Nu är det förresten bestämt att jag drar ner till min lilla pingla i Sundbyberg igen v.38. Och den här gången stannar jag heeela veckan! Det ska bli så himla roligt verkligen. Magda behövde en modell till någon tävling de skulle ha, och sedan blir det förmodligen utgång med henne och Malinpalin på helgen. Såå kulit! Jag trivs faktiskt i huvudstaden, jag gör det. I alla fall när jag har min fina tjej där :)

Men, ja.. Om man skulle ta och göra sig lite frukost kanske, ehe.. Adjöken!


Varje gång du möter min blick, går en störning genom ljuset.
Varje gång du möter min blick, så vet jag vem jag är.

Kommentarer
Postat av: Ammis

Det är ju bara en vecka<3 älskar dig.

2010-09-03 @ 19:41:53
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0