Inzzzaaannee

Shit, det här är så galet så jag inte vet var jag ska ta vägen. Ni anar inte hur sent jag vaknade i dag! Eller hur sent (tidigt?) jag somnade i natt. Jag kunde absolut inte slita mig från boken, så sjukt spännande hela tiden! Och varje kapitel slutade liksom med en cliffhanger så man var i princip tvungen att börja läsa på nästa.

Haha, het ändring av hett tips från coachen, läs inte denna bok om du vill kunna få en god natts sömn och så vidare! Alldeles sanslöst. Jag tror jag slog ihop boken vid halv sex när jag hörde mamma börja kliva upp. Jag har fortfarande det där i mig att jag inte vill att mamma ska komma in och säga åt mig att släcka ;) Haha.

Aja, jag är uppe nu i alla fall, har väl varit det någon... Ptja, timme kanske? Vågar typ inte öppna boken igen, för då fastnar jag väl. Men jag ska slå på tvn i alla fall, något säger mig att mina bästa Vänner visas just nu! :) Hoppas jag har rätt. Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0