Hypnotisören

Hej hej och hallå! Tänkte passa på att uppdatera lite nu när det är paus i Lite sällskap. Jag har inte gjort ett skvatt i kväll, har suttit i den här soffan och läst ur min bok. Hypnotisören om ni minns? Shit, vilken bra bok. Har ändå inte hunnit så långt men jag är helt fast. Och jag brukar heller inte alls gilla deckare men den här har jag verkligen fallit pladask för, haha. Läs den, ett hett tips från coachen!

En kulig sak dock, som jag inte riktigt förstår, är att jag läste nu idag att Lars Kepler (som har skrivit boken) tydligen är en pseudonym för ett par som jag förstod det, som skrivit boken tillsammans. Alltså, varför? Varför skriva under en pseudonym, om du ändå tänker skriva i boken vad du egentligen heter? Haha. Jag har alltid trott att det varit ett sätt att hålla sig anonym på, typ. Men ja, jag hade tydligen fel!

Nu börjar programmet igen, så på återseende.



Här har ni honom, Lars Kepler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0