Don't think so

Känns så jäkla skönt att jag är ledig i morgon. Eller jag tror i alla fall det. Det jobbigaste med min position just nu är att jag inte får något schema, utan får hoppa in då det behövs. Detta innebär med andra ord att jag lika gärna kan få ett samtal i morgon klockan sju och få frågan om jag kan komma och jobba, och jag är inte riktigt i stånd till att tacka nej just nu. Men ja, jag kan ju hoppas :)

Dock blev jag alldeles nyss på så sjukt dåligt humör. Fan också, att det alltid ska bli såhär. Men ja, sånt är livet. Det är bara att bryta ihop och komma igen har jag hört. Eller så skiter jag i att bryta ihop och så kommer jag bara igen. Eller så går jag och lägger mig och hoppas på att morgondagen blir en smula ljusare.

Ja, så får det bli. Jag går sannerligen och lägger mig! Tror jag läser en stund först, har ännu inte börjat på min nya bok "Hypnotisören" som jag ser sjukt mycket fram emot att sätta tänderna (ögonen?) i! Så godnatt alla fina vänner. Och alla mindre fina...? Ja, adjöss me' er!


Hypnotisören av Lars Kepler.
Skulle kunna säga att det var Alex Schulman som tipsade mig, eller så skulle man kunna säga att det var Amanda Widell Schulman. Eller så kan man säga att det var båda. Ett av Sveriges bästa par! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0