11e september

Shit alltså, jag är verkligen asrädd i dag. Men varför? Hur störd får man bli? Jag går typ runt och väntar mig kraschande flygplan till höger och vänster. SOM om någon skulle liksom, vilja självmordsbomba Bjärtrå, jag menar det låter ju helt otroligt logiskt.

Jaja, hur som helst så var kvällen ytterst trevlig igår. Var jätteroligt att få träffa Emeli på riktigt igen, känns som att det var hundra år sedan. Och maten var god och colan smakade bra, haha. Vi satt kvar typ ända tills de stängde och värsta spännande sakerna höll på att hända! Då var vi så klart tvungna att gå, så himla typiskt.

Innan vi sa hejdå började björnunga prata om att vi borde hitta på nåt alla fem i morgon kväll, alltså nu i kväll, och det tyckte jag lät jätteroligt! Sa åt dem att höra av sig och så vidare. Mm, kul. När jag kom hem påminde min älskade, älskade storebror mig om att jag lovat mamma och pappa att vara chaufför åt dem i kväll. SÅ DET VAR DET! Blir en fin hemmalördag för mig, haha.

Men jag har inget mer att skriva, var knappt så att det jag skrev nu kändes som någonting "värt att skriva" egentligen. Men vad gör man inte när man är en svammelpadda som jag? Hejhej!

Kommentarer
Postat av: dea

HAHAHA jag väntade också på ett flygplan nu när jag gick runt ovanmo med hunden, Bjärtrå och Ramsele är the new targets alltså.

2010-09-11 @ 15:45:53
URL: http://andreahagglund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahahahaha!

2010-09-11 @ 16:05:21
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0