Well, good morning

Ehe aa, jag som skulle kliva upp tidigt i dag. Sa det till och med till Magda igår, för att jag "inte orkar vakna sådär sent och vara helt mosig i kroppen". Nej men vad bra då, att jag vaknade klockan 12:55 och var heeelt mosig i kroppen efter att ha sovit i TOLV TIMMAR! Haha, idiot? Ja tack.

Jag har i alla fall nyss ätit frukost framför ett avsnitt av Vänner. Ska strax gå och duscha, men funderar på om jag kanske borde ringa till fröken Björn först. Jag vet nämligen inte hur jag ska ta mig in till Kramfors i dag? Alltså, jag har ju bil och så. Men i natt ska jag åka hem med Morgan och då är jag ju bil-lös i morgon. Och det, mina vänner, låter ju inte superkult!

Aja, jag går nog och ringer henne nu. Ska skälla lite på henne också eftersom hon faktiskt sa igår att hon skulle väcka mig! Haha. För jag är inte vuxen och jag borde inte klara av sånt själv. Hejdå!


Och du, läskiga människa som skrämmer mig med ditt taskiga psyke:
STOP FOLLOWING ME!

Stop following me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0