Tuesday

I dag vaknade jag tio över tio, fick sms och ringde mamma. Tyckte att jag var pigg? Tydligen inte. Somnade om och sov som en jäkla stock fram till 14:00!! Alltså, va? Vad hände där? Men ja, jag är ju vaken nu i alla fall och sitter och tittar på någon repris av Greys. Tycker det är lite tråkigt att jag inte är någon tv-nörd på det viset, för det är verkligen en sanslöst bra serie. Men det blir väl till att ladda ner den någon gång i framtiden, eller köpa box eller vad fasen man gör nu för tiden!

Jaja, just för tillfället har jag i alla fall ingenting att berätta. Det är skönt med en ledig dag men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Jag borde ge mig ut för att röra på fläsket men det blååååser ju som fasen. Är det något jag inte klarar av så är det att vandra i blåst. Men vi får se :)

Först och främst ska jag gå och göra mig några mackor i alla fall. Så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0