Tisdag

Nej men hallå! Trots att jag gick och la mig relativt tidigt igår (eller ja, vid halv två, haha) så var jag steeentrött i morse. Drömde något otroligt märkligt också, fast nu kan jag inte komma på vad det var. Jag trodde i alla fall att jag hade ställt väckaren åt någon Allan, och kunde inte för mitt liv förstå varför inte Allan kunde ställa sin egen väckare? Och jag kommer ihåg att jag flera gånger i och med mitt snoozande tänkte "Men vem fan är Allan?!". Hahaha, herregud. Jag måste sluta snooza så länge på morgnarna alltså.

Dagen har i alla fall gått alldeles utmärkt! Måste jag säga. Var en riktigt duktig frukttjej där på morgonen ändå, var inte så supermycket att göra. Och jag blev en riktig fena på att plasta efter ett tag. Sedan var jag ju inte på frukten heeela dagen heller så det kändes skönt :)

I morgon jobbar jag bara till två, vilket ska bli så otroligt skönt. Känns visserligen jättekonstigt att sluta så tidigt. Jag blir liksom... Jaha, vad ska jag göra resten av dagen då? Haha. Men det är bra. Jag kan läsa! Jaaaa hoppas jag tar mig tid till att läsa. Saknar det som fasen.

Men nu tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig en stund, fötterna fryser och ögonen känns lite väl tunga. Någon halvtimmes sömn kan jag unna mig, sedan ska jag äta soppa. MUMS! Hejdå bloggeeeen.



'Cause we hate what you do, and we hate your whole crew.
So please, don't stay in touch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0