Tired guuurlie

Ja, hej. Eh, jag orkar nog inte skriva i kväll är jag rädd. Är trött och less i största allmänhet. Har jobbat hela dagen känns det som, fastän jag hade sovmorgon till tio i dag. Men ja, hur som helst! I kväll ska jag äta tortillachips och salsadipp, dricka Coca Cola och titta på Kungarna av Tylösand. Det är vad jag kallar en alldeles lagomt tröstätande, mysig onsdagskväll i sann Sofenanda!

Adjöken med er.




idiot.

Alltså ursäkta, men jag klarar inte av denna människa.
Jag menar, ni behöver ju bara titta på henne där på bilden ovanför. Missbildning.
Ut med henne och in med Rang!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hahahaha, så jävla fin tjej den där Erica! Hahahah, hatar henne :D

2010-10-15 @ 17:15:47
Postat av: Sofie

Hon är en idiot, haha.

2010-10-16 @ 02:30:54
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0