Sviiinhaaalt

Myyy god vad halt det var på vägen hem nu alltså! Inte roligt alls. Jag körde typ 40 km/h hela vägen genom Gålån, och höll ändå på att köra på en stackars liten hare. Men den hann skutta förbi mig trots att mina bromsar inte tog över huvud taget så det var ju en himla tur!

Men vilken dag jag har haft alltså. Snacka om att ha gått från 0 till 100 på fem sekunder, och sedan från 100 till 0 igen lika fort. Och så har det då hållit på heeela dagen! Började i morse med att jag hade världens kö och INGEN att ringa på, och fick påpekat för mig att sånhär kö är det minsann aldrig på Hemköp (ALLTSÅ, va?! vilket Hemköp pratade hon om?), sedan blev jag jätteglad för att jag fick träffa MYS-UFFE, hade saknat honom mer än jag visste. Och sedan ner till botten igen av någon anledning som jag inte kommer ihåg. Men ja, jättekonstig dag i alla fall. Himla tur Cicco varit där och livat upp det lite för mig :)

Jaja, nu sitter jag i alla fall här och ska alldeles strax betala en räkning. I kväll vid elva ska jag åka och hämta mammas moster med bihang i Lunde. Det ser jag inte det minsta fram emot kan jag tala om, inte i den här halkan och dimman. Men det går säkert bra, jag får åka i god tid så jag kan köra saaaakta :)

Men just det, räkning var det, adjöken!

VAD JAG HATAR DEN HÄR BETALDOSAN! Skitgrej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0