Söndag? Fredag? ... va?

JAG HAR INGEN KOLL! Seriöst, jag har söndag i dag. Hur kan det gå till? Är det ens lagligt att känna sig söndagig på en fredag? Nej jag tror faktiskt inte det. Ska skriva till kungen och fråga. Och ja, jag ska skicka brev. Ofta han har en mailadress?

Hur som helst, min födelsedag var nog den bästa någonsin tror jag. Ni läste ju hur morgonen såg ut, och sedan gnällde jag på mamma för att jag aldrig (jag menar verkligen aldrig) får tårta på min födelsedag. Om jag inte råkar fylla år på en lördag vilket kanske har hänt, typ en gång? Och varför? Jo det är för att min pappa fyller år 4 dagar efter mig, så vi brukar slå ihop vårat firande. Men jag gillare inte för folk säger alltid "GRATTIS ÄT MYCKET TÅRTA", typ. Och så måste jag förklara mig. Eller så brukar jag bara säga "Ja det ska jag" för att det är enklast så, haha.

Sedan åkte jag och hämtade Ammis och vi gick och handlade. Köpte chips, ostkrokar, hjärtan och TÅRTA! Wihoooou, äntligen fick jag tårta på min födelsedag. Och så åkte vi hem hit, åt lövbiff tills Amanda nästan sprack. Sedan åt vi tårta och sedan åt vi (läs jag) chips och sånt framför Vänner eftersom ingen av dom TVÅ filmerna jag hade ville fungera korrekt.

Sedan somnade vi och nu i morse skjutsade jag som sagt Amanda till skolan för att jag är världens bästa storasyster som inte vill sätta min lilla lillis på en buss med en massa okända ungar. Haha.

Tack världens finaste tjej för att du gjorde min 20e födelsedag så himla fin. Du är mitt bästaste. <3

NU ska jag gå och sminka mig lite så att jag blir redo för tre värdelösa timmar på Konsum. Adjöken!

Kommentarer
Postat av: ammis.

älskar dig. <3

2010-10-09 @ 14:24:48
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0