Skrattig morgon

Hahahaha alltså, allvarligt. Säga vad man vill om mina föräldrar men några vidare ljushuvuden kan man då i alla fall inte anklaga dem för att vara! Jag har vaknat en miljon gånger i dag, för att jag hört att de varit vakna, och trott att de varit på väg in för att sjunga. Men till slut gav jag upp, tänkte att de nog inte skulle göra det helt enkelt.

Men sen slog klockan tio, och hahahahaha. Nå värre! Då kommer de in, sjunger "Jaa mååå hon leevaaa", eller ja mamma sjunger pappa låter mest "na.. nana.. naaNAAnaaa". Haha och mamma bär på en liiiten, liten bricka. På den står: En träflagga, en actimel och.. Ja, inget mer! Och pappa bär på en stekpanna, som är oinslagen och så visar han mig botten på den. Där sitter en lapp.

Grattis Sofie på 20 års dagen (notera särskrivningen)
Önskar M o P (mamma har en förkärlek till att kalla henne och pappa för "M o P")
VÄND PÅ STEKPANNAN

*vänder*

Där sitter en kvittens som visar att pappa fört över 1000 kr till mitt konto i dag. Hahaha alltså jag tjööööt av skratt! SÅ OTROLIGT HIMLA ROLIGA! Eller jag märker nu att det säkert inte låter roligt. Men alltså tänk er. Man brukar höra om folks födelsedagsmorgnar. Hur föräldrarna kommer in med frukost på sääängeeen och en massa paaakeeeet och sjunger så det skvaalaaar.

Jag fick en nynnande pappa, en träflagga, en Actimel och en oinslagen stekpanna! Haha. Och förklaringen till att jag inte fick någon frukost?

"Mamma sa att hon tyckte jag skulle göra en smörgås åt dig med korv och lite sånt. Men vi hade ingen mjölk."

Haha, ja di e för rare di små krakera! Nu ska jag gå och städa :) HEJDÅ.


Löjliga familjen? Ja, här har ni den.
Haha jag tror inte jag vet någon roligare bild på mina föräldrar än den här.

Kommentarer
Postat av: Idioten

Herrjisses Sofie!! Mamma din sa att jag måste gå in o läsa din blogg om vilken underbar födelsedagsmorgon hon och Lennart gett dig. Alltså jag skratta ihjäl mig....sitter här och skrattar fortfarande högt för mig själv så tårarna rinner! UNDERBART! :-D

2010-10-08 @ 20:56:25
Postat av: Sofie

Hahahaha jag vet, det var så underbart roligt. Och såååå typiskt min familj och mina föräldrar! Haha.

2010-10-08 @ 21:04:12
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahahahahahaha jag dog just av skratt!

2010-10-15 @ 18:16:35
URL: http://sandrasjolander.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie

Hahaha, vad härligt att det är fler än jag som får ta del av denna roliga händelse :D En födelsedagsmorgon jag inte lär glömma på bra länge i alla fall!

2010-10-16 @ 02:34:47
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0