Oh, take me away

Hej bloggeeen! Vilken helg jag har haft alltså. Känslomässig berg- och dalbana verkligen. Men den har ändå varit okej, ska inte klaga alls. Det enda som väl är lite negativt är att den fått mig att avsky det här stället mer än någonsin. Och jag vet att det är töntigt att "hata" en plats, och jag vet att man inte ska hålla på och gnälla utan att göra någonting åt sin situation och så vidare. Men jag lovar, jag ska jobba på det. Jag är så less på den här stan nu att jag vissa stunder bara vill gräva ner mig i en grop och gråta några timmar. Men det kan man ju inte heller göra!

I dag vaknade jag upp hemma hos min fina mormor, som åkte och hämtade mig på stan i natt klockan 03:00/02:00, inte riktigt säker på vilken tid som blir den riktiga, haha. Och då fick jag fika, sedan satt jag och momma och surrade ett tag innan vi slog på tvn och tittade på Robinson tills jag skulle ner på Konsum för den efterlängtade inventeringen! Alltså, tack gode gud för att jag hade Ammis och Cicco där, det säger jag bara.

Är så jämarns trött nu så jag funderar på att gå och knyta mig faktiskt. Vore skönt att sova lite längre än vanligt. Jag börjar kvart över nio i morgon och jobbar ända till stängning nämligen så jag känner att dagen kommer vara riktigt påfrestande. Men caaashig!

Jaja, jag bjuder i alla fall på två bilder från kvällen, en där jag ser ut att vara alldeles för på pickalurven och en där man ser en av mina lila effektslingor ganska bra! Vill ni se fler bilder ifrån gårkvällen så får ni besöka min vän Emma som har lagt ut några till :)






Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0