I Lundelandet och myser

Sitter här i Emmas extremely sköna säng nu och väntar på att hon ska komma upp och mysa med mig igen. Vi har ätit aaasgod kycklingtackos i kväll som gullgumman hade fixat så den var klar då jag kom hit, och sedan satt vi typ bara och kacklade och kacklade så något mer onyttigt har inte hunnits med (lika bra det säg!).

Nu ska vi alldeles strax sova tror jag, för vi ska nämligen kliva upp i hyfsad tid i morgon så vi hinner med en mysfrukost! Åh, ingen kan morgonmysa som Emma, det kan jag tala om. Så det ser jag fram emot. Och sedan ska hon ju som sagt göra mig snygg i håret också så det måste vi vara utvilade för (Emma i alla fall!!!!!).

Jaja, hade väl inte så mycket mer att skriva. Men jag återkommer i morgon med någon bild kanske om Emma ids ta någon. Så godnatt kära weirdos.

Och godnatt Ammiz och Hänkä. ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha. puss!

2010-10-26 @ 12:24:33
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: hänkä

hahaha, godnatt. i efterskott så att säga.

2010-10-26 @ 21:21:05
Postat av: Sofie

efterskottsgodnattarna är dom bästa godnattarna!

2010-10-26 @ 21:22:37
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0