Hjärtesorg

Såg just att Blondinbella och hennes Nils har valt att gå skilda vägar. Mitt hjärta splittrades i tusen delar. Det känns lite som att mitt sista hopp om kärleken mellan par försvann nu bara sådär. Jag vet att det låter skittöntigt, det ÄR skittöntigt av mig att ens bry mig. Jag har väl verkligen ingenting med dem att göra? Jag läser inte ens Blondinbellas blogg lika ofta längre som jag gjorde förut. Men fan, nej det här trodde jag inte. Breaks my heart.

Vad händer med den här jävla världen? Är den inte skapad för att kärlek mellan människor ska hålla livet ut eller vad handlar det här om? Den verkar ju på sistone inte vara skapad för kärlek över huvud taget. Och kärlek som är det finaste. Finaste, finaste. Nej, nu går jag fasen och lägger mig.

Godnatt.




Men jag menar så klart inte att jag slutar tro på kärleken.
Kärlek är allt vi har i världen, allt vi lever för. Så är det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kärlek, kärlek.. Nått som ger smärta, nått som är underbart.

2010-10-21 @ 00:53:34
URL: http://tetree.blogg.se/
Postat av: Empa

åh, jag var precis in och läste jag med. Brukar inte orka läsa den nu förtiden, mest kolla på bilder. Men nu läste jag, så himla sorgligt :( Men hon är verkligen en tuff brud! Du med!

2010-10-21 @ 21:32:25
Postat av: Sofie

Linda: ...nåt som binder oss alla samman.



Empa: Jag veeet. Ja hon är verkligen en tuff brud och hon kommer förmodligen klara det här galant, men shit vad jag kände med henne. Du vet hur blödig jag är. Och tack, du är en rätt tuff brud själv, när du vill ;)

2010-10-21 @ 22:44:09
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0