Hääärliga tider

Åh, glad tjej just nu! Gud vad jag ser fram emot den här helgen alltså, sanslöööst. Har väntat på den sedan i typ... april? Eller nej jag kommer inte ihåg när vi bokade. Bokade? Tänker ni. Och ja, jag ska ju på Ladies Night med ett gäng brudar i morgon kväll! Det ska bli så jääädrans roligt. Och nu har allting klaffat också, var en massa probs med skjuts hit och dit men nu är allt ordnat. Så i morgon runt fyra rullar vi ner mot Sundsvall och sedan till Timrå för att avnjuta lääääckra karlar! Haha.

Sedan på lördag, ja vet ni på lördag! Då ska jag ta det så lugnt så att jag knappt vet att jag finns. Har redan bunkrat upp med chips och ostkrokar och diverse läskedrycker :D haha. Man vet ju faktiskt aldrig vad det är som faller mig i smaken då dagen efter väl nalkas :)

Jaja, nu ska jag ta och runda av här. Ryktas maraton i kväll, så jag får väl ta och förbereda mig mentalt. Och just det, jag får sannerligen inte glömma att åka Nylandsvägen i morgon då jag ska till Kramfors så jag kan tanka! Adjöken mina fina sötnosar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0