God morgon loverpeeps!

Jaaa vet ni det, att jag har alldeles nyss klivit upp nästan. Och ändå har jag arbetsdag? Känns inte det lite tokit? Men ja, börjar man inte förrän 13:00 så behöver man inte det. En helt okej arbetstid tycker jag! Bra mycket bättre än att börja 17:00 i alla fall :)

Sjukast var väl att jag la mig för att sova då mamma klev upp, undra om hon vet det? 05:25 slog jag igen ögonen. Men jag pratade faktiskt i telefon, jag hade faktiskt mina anledningar, så att säga! Och sedan vaknade jag typ, 08:20, 09:30, 10:45 - alla gånger var jag övertygad om att jag hade försovit mig. Men det hade jag ju inte, eftersom väckaren stod på 11:00 och jag därmed hade en hel timme på mig att snooza ;) Haha.

Men ja, jobb är alltså vad jag har att se fram emot i dag. Så galet fint väder ute att jag vill skada någon. Men det ska jag såklart inte göra. I stället ska jag gå och sminka mig, så att jag börjar se ut som folk igen. Elelr först ska jag kolla en grej på spotify som is driving me nuts!

på återseende kära vänner :)


Och i dag fyller min söta pappa år. GRATTIS!
(Gillar inte att han steals my thunder varje år genom att fylla år direkt efter mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0