Ahmagaaad

Shit pommes vad trött jag är nu. Jag känner hur ögonen nästan bokstavligt talat går i kors på mig, inte så kul! Men så blir det då man är på Konsum från tidig morgon till sen (typ) kväll. Och särskilt när varenda jäkla unge som är och handlar med sina föräldrar på slutet gastar och lever om som om domedagen vore nära bara för att de inte får ett sablarns tuggummi! Bortskämda skitungar *mutter*, hahaha.

Men annars är jag faktiskt så himlarns glad i kväll. För det är faktiskt inte vilken dag som helst i morgon. Nej minsann, för i morgon är det min födelsedag! Och inte nog med det, jag har sån tur att min lillasyster kommer hit och har kalas för mig också!! Lyckan är total. Kan inte förstå att jag har sån tur faktiskt. Och som om inte det vore nog, så är jag ju heelt ledig i morgon med! Så nej, jag har banne mig ingenting att klaga på just nu.

Om jag då absolut måste klaga på något så ska det då vara att jag måste städa själen ur mig i morgon. För mitt rum ser ut som en krigszon (Azzå, Ammis? Tänk dig ditt rum när det varit som värst.. Aa och så tar du det x 1 000 000!). Men jag tror jag kan ta det faktiskt. Bara jag slipper städa i kväll för jag åååårkar inte! :)

Jaja, jag tror jag ska gå och göra lite dipp nu faktiskt, och sedan ta mig en dusch, så att jag har allt det klart till Kungarna av Tylösand sedan. ALLTSÅ!!! VILKEN TOPPENKVÄLL :D Just nu, för ett litet, litet tag kommer jag att älska mitt liv. Och jag tycker det känns så skönt, som omväxling. Så alla som tänker försöka förstöra kan ta sig i brasan.

ADJÖSS MED ER!!!! Och puss på alla fina och röv på alla idioter.



Såhär glad är jag nu! Och i morgon blir jag 20 år och ska få träffa min otroligt vackra lillasyster.
Det enda som fattas nu är mina tvillingar, men dem räknar jag med att få träffa alldeles snart.
Kärlek, kärlek, kärlek, kärlek.


Kommentarer
Postat av: amanda

HIHIIHIHIHIH<3

2010-10-06 @ 21:33:43
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

HIHIIHIHIHIH!

2010-10-06 @ 21:36:50
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0