Weirdo

Haha shit, vilken kväll det blev. Men varför ens bry sig? Jag menar, I may be weak but I'm never defeated. Så klart! Och jag har ju i alla fall en egen åsikt, och en sån kommer man långt med. I stället för att trampa i andras fotspår och alltid ligga minst ett steg bakom.

I dag sa jag hejdå till min finaste Cicceluring. Fy, vad jag hatar att säga hejdå. Det spelar liksom ingen roll att man vet att hon kommer hem om några månader, det är ändå hemskt. Jag har ju sett henne flera gånger i veckan det senaste halvåret liksom. Och nu ska jag inte se henne på hur länge som helst, näe... Vemod. Men hoppas i alla fall att hon får det så jäääkla bra där nere, och shit vad brun hon kommer bli! Inzaaane. Vad jag älskar modiga människor, ser upp till dem. PUSS CICCAN!

Jaja, annars har det pretty much varit en helt vanlig dag. Eller ja, förutom då att jag träffade Anders mamma och storebror i dag :) Det var sannerligen ett mycket trevligt återseende. Fick en jättesöt försenad födelsedagspresent av Fia med - Totally made my day!

Nej hörni, nu tror jag faktiskt att jag ska ta och krypa till kojs. I morgon jobbar jag mellan 11 och 17 sedan blir det PARTY med Maggie och "Snorfen" ;) Haha, ser faktiskt fram emot det. Ska passa på att ha en riktig kanonkväll nu, om det nu går. Sedan sover jag hos Ammis (eller i alla fall i hennes säng (?) HON SVARAR JU INTE PÅ SMS!!!!!).

Så, godnatt alla stalkers!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0