"SNÖKAOS"

Har suttit och tittat på nyheterna med mamma nu, och alltså allvarligt, vad är det för problem vi har här i Sverige? Vartenda jävla år - SNÖKAOS! Folk som kör åt helvete, folk som dör (?!). Jag förstår inte, ska det vara så fantastiskt svårt att förbereda sig? Jaa visst, det blir mycket svårare att köra bil när det är snöstorm osv. MEN KÖR INTE BIL DÅ! Eller taaa det luuugnt, för fasen. Alla vet ju att om man kör långsammare så är det lättare att hantera bilen, och även att man har längre tid på sig att reagera. Näe, herre-min-gud. Jag skäms.

Jaja, hur som helst. I dag vaknade jag ett! Och mådde så dåligt över mig själv så det inte går att beskriva, och det värsta var att jag lika gärna hade kunnat somna om. Men jag sa till mig själv "NEJ, du vill inte vakna när det är mörkt ute!", så jag klev upp och tog en dusch. Sedan var jag på G minsann.

Annars har jag inte gjort många knop i dag inte. Plockade undan lite här hemma bara, eftersom det mestadels var jag som dragit fram, haha. Och sedan har jag bara myst på som fasen på min lediga dag.

Nu ska jag ta och kolla lite jobb tror jag bestämt. Jag ska flytta från Kramfors.

Hej!

OOH MYY GOOOD!!! Akta er, se upp!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Flytta ner till Småland vet ja:) mvh Dennis

2010-11-10 @ 01:35:12
Postat av: Sofie

Haha, smålänningar är ju ännu sämre på att hantera vinter! ;)

2010-11-10 @ 09:46:17
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0