She's alive!

Haha ja, jag är hemma, och jag lever. Jösses, vilka rabalder det blev i kväll bara för att jag råkade glömma bort mobilen ett tag då jag var hos Emlan. Stackars lilla Ammisen höll på att få hjärtsnörp, och i en så ung ålder. Men så kan det gå! Ingen skada skedd dock, och jag körde inte på en enda älg på vägen hem heller.

Äter cheeseballz just nu och ska precis slå på ett till Vänneravsnitt. I morgon finns det risk att jag blir utan dator hela kvällen, och to be honest så hoppas jag faktiskt det. Då ska jag läsa, verkligen alltså. Justja, behöver ju boken av Amanda. Men den kan jag hämta i morgon.

Men nu ska jag återgå till Vänner, på återseende. Ni märker väl om det dyker upp något inlägg i morgon eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0