Rubriker suuhuuuugäär

Ja, för det mesta i alla fall. Själva tanken med en rubrik är väl typ att fånga läsaren? Eller? Och jag kan ju inte påstå att jag någonsin skrivit en rubrik som varit särskilt fängslande. Haha, nej huga.

I dag är det måndag och jag har ett tre timmar långt arbetspass som väntar mig. Ja alltså, hela den här arbetsveckan för mig är faktiskt ett smärre skämt. Stänger fyra dagar dagar av sju möjliga, men ändå jobbar jag bara 25 timmar. Stänger alltså idag, på onsdag, fredag samt lördag. Och då i dag och på fredag jobbar jag bara från fem på eftermiddagen, WHAA! Sånt gör mig helt jäkla tokig alltså. Särskilt för mig som får åka hela vägen in till Kramfors för de där arbetspassen. Punkt.

Just det, har fått lön i natt, skönt. Så kanske jag inte behöver känna mig luspank längre. Nu ska jag börja spara! Verkligen alltså, jag har ju verkligen någonting att spara inför så det känns väldigt nödvändigt. Om inte annat är det skönt att veta att man har lite koll på sina pengar, för det har jag verkligen inte haft senaste året, inte över huvud taget.

Men nu ska jag gå in på min internetbank och sedan ta mig en liten dusch. På återseende!







Längtar verkligen, verkligen efter lite riktig Christmas spirit nu! Förhoppningsvis dyker den
upp på torsdag när jag ska baka med min finaste lilla schäääj! <3

Kommentarer
Postat av: amanda

HIHIIH. lääängtar <3

2010-11-15 @ 17:51:27
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0