Less

Gud alltså, vad hände med lojalitet? Vad hände med att behandla andra som man själv vill bli behandlad? Jag fattar inte hur allt det här kan komma från en och samma människa. Men nu vet jag ju i alla fall, vart vi står. Och det var verkligen inte som jag trodde.


Jaja, arbetspasset gick fort i alla fall, satt mest i kassan och plockade cigaretter. Sedan brusade jag upp, och känner mig fortfarande ganska uppbrusad, om än lite lugnare nu. Därför tänkte jag skita i DH i kväll (ja, jag har fått hem hela första säsongen nu), och faktiskt fortsätta på mitt Vännerstreak, varför bryta ett vinnande koncept liksom? Jag vet ju att de alltid får mig på bättre humör, därför är det de som får rädda mig även nu!

Hoppas alla andra haft en trevligare kväll än jag i alla fall! Och att ni håller hårt, hårt i era pengar. Och att ni inte är för snälla mot folk som ni tror förtjänar det, man vet aldrig vad som kan dyka upp. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0