Ladies Night

Förut i kväll la jag in massa bilder från kameran, och insåg att Emlan sparat bilderna hon tog på Ladies Night! Det tyckte jag var roligt eftersom det ändå fanns lite roligare bilder där än vad jag hade på min mobil. Haha! Nej, de bilderna borde jag faktiskt inte nämna. Man kan inte kalla det bilder.

Men därför tänkte jag i alla fall lägga upp några! :) Och om jag inte skriver såhär  kommer säkert Emlan klaga, men jag är otroligt medveten om att alla bilder är assuddiga för att hon hade någon konstig inställning på kameran. Det var alltså inte ett resultat av att Emelie dragit i sig för många vinglas! ;)




Men hallå, såhär brukar väl inte Emelie hålla på på bild?!


Åh, puh... Nu känner jag igen henne igen ;)










<3


Haha, det här får vara sista bilden. Efter denna tror jag nämligen det var jag som tog över kameran och där var det minsann vinet som talade vill jag meddela! Men visst var det lite fint ändå? Vi fick visserligen inte med något av de riktiga godbitarna av showen men, det är sånt man får leva med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0