I know a place...

... ain't nobody cryyyin'!

Sitter här, ensam hemma hos Ammis och Malin, och tittar på Efter tio med Malou von Sivers. Därav min rubrik, det är ju låten som spelas i inledningen. Vad kallar man det? Intro? Jaja, det är en låt som tenderar att sätta sig på huvudet i alla fall. Precis som bredbandsbolagets reklam (haha, undrar hur många av er som kommer få gå runt och nynna "upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget" nu!)

Kvällen igår var i alla fall supermysig! Och bullarna blev så hiiimla fina, åtminstone ena plåten. Dock hann vi inte riktigt med oss, eftersom bullarna inte var klara förrän runt tio, haha. Och vi hade köpt en pepparkladdkaka (kladdkaka med pepparkakssmak för de som inte förstår) som Johanna på mitt jobb tjaaatat om på facebook och sagt ska vara så god. Men den hann vi inte ens äta, så jag tror vi ska smaka på den då Amanda kommer hem från skolan i dag :)

På tal om det så hade jag nästan tänkt följa med henne på skolan i dag! Haha, men det blev inte så. Fick kalla fötter precis då vi skulle kliva upp, kände att någonstans får faktiskt till och med jag lov att dra gränsen. TROTS att jag saknar att gå i skolan lite. Så jag nöjde mig med att följa henne till skolan i dag i stället, och hade Cicken med mig. Skönt med en morgonpromenad, om än ssaaaannnssslöööösst kallt!

Men hur som helst, nu ska jag gå och hämta ett glas julmust, så på återseende!



Hittade en bild på mig och Balens kung här på denna dator!
Ursäkta mig Amanda för att jag bara tog din bild såhär, men jag frågade ju faktiskt. Vilket trots allt är det viktigaste. Man TAR inte bara bilder. Det var det någon som lärde mig för bra längesen. Det är fult.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0